Фахівці Київської мережі соціальних служб поділилися своїм досвідом перенаправлення клієнтів до СЕТА1 з Сергієм Богдановим – координатором дослідження від НаУКМА та Квінсі Муром – директором проекту від університету Дж.Хопкінса (JHU).

Пройшовши ряд навчань та тренінгів, які стосувалися процедури перенаправлення, та вже застосувавши ці вміння на практиці, фахівці поділилися своїми враженнями і обговорили всі хвилюючі моменти, які накопилися до цього часу.

«В рамках дослідження ефективності програми СЕТА в Україні, вже більше третини клієнтів, із запланованої кількості осіб, отримали кваліфіковану допомогу СЕТА-консультантів», – зауважили Квінсі та Сергій.

Було приємно чути позитивні відгуки клієнтів, які вже завершили свою участь у програмі, та попередньо були направлені до неї фахівцями соціальних служб. Фахівці кажуть, що є й такі клієнти, які рекомендували СЕТА своїм друзям чи колегам. Жінки ветеранів АТО теж дуже активно мотивують своїх чоловіків звертатися за послугами до СЕТА.

Однак, у людей є і ряд бар’єрів, які заважають звертатися за спеціалізованими полугами. Зокрема і на цих аспектах буде зосереджено подальшу роботу команди Центру.

Радіємо нашій співпраці з фахівцями соціальних служб та сподіваємося, що спільними зусиллями, ми зможемо допомогти більшій кількості людей, які потребують спеціалізованої допомоги, проте ще її не отримали.